Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Familiekamers in Dahab

  • Rob

    Hallo allemaal.

    Ik ben opzoek naar een hotel waar een familiekamer is ( dus een aparte slaapkamer voor een dochter van 8 jaar)

    Het liefst een beetje bij het centrum en bij het strand. natuurlijk is een goed dagelijks kinderprogramma welkom)

    Ik ben totaal niet bekend in Dahab dus hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    Thank

    Rob

  • Anna

    Dag Rob,

    Misschien ben je inmiddels al terug, maar in hotel Happy Life Village hebben ze (beperkt) familie-kamers. Het zijn suites met een aparte slaapkamer.

    Ze hebben ook een eigen site en je kunt ze mailen.

    Er gaat 3x daags een shuttlebus naar het centrum van Dahab. In Dahab zelf vonden wij het wel heel erg druk.

    Het strand en de snorkelmogelijkheden zijn heel mooi bij Happy Life. Ook is er de mogelijkheid met een erg aardige Egyptenaar paard te rijden.

    Succes!

    Groet,

    Anna

  • Elise

    Zag ergens advertentie www. vakantiehuisdahab.nl

    Alleen geen zwembad en kindervermaak.

    Of ga naar hotel INMO. Duikershotel met oppas voor uw dochter als u eruit wil. Eigenaresse is Duitse en bedouinen pasten vroeger op of gingen mee naar snorkel- en duiksites.

    Heb zelf daar ervaring met 2 kleine kinderen.

    Vermaak heb je niet echt nodig, ze zal genoeg aandacht van personeel krijgen als 8 jarige

    en jullie hebben overdag zwembad voor jezelf als iedereen weg is.